15 sierpnia 2012

Szycie. Podwijanie spodni. Prościej już nie można.

Witam was serdecznie. W ostatnim poście miałam nadzieję, że uda mi się poprawić jakość zdjęć i filmików, niestety mój aparat nawet na nagrywaniu w wersji "HD" nie daje mi takich efektów na jakie oczekiwałam..

Ale to nic. Niech będzie jak jest, byleby było. Na kamerę niestety nie mam pieniędzy, a tym bardziej w tym miesiącu ;)

Dzisiaj powrócimy do tematu, który już się pojawił kiedyś. Ale dziś pokażę wam jak podwinąć spodnie w najprostszy z możliwych sposobów.. no może najprościej jest po prostu odciąć nogawki i tak zostawić.. jednak jeśli chodzi o wykończenie, to nie ma już chyba prostszego sposobu :)

A jeśli jest, to czekam na propozycję.

1. Długie spodnie.

2. Odcinamy nogawki.


3. I podwijamy nogawki.




A dokładnie, jak to się robi możecie zobaczyć na filmiku poniżej.



Tutaj akurat pokazane jak podwijać spodnie - wykończenie. Ja z długich (miały plamy na nogawkach) zrobiłam krótkie. Ale jeśli długie są za długie i chcecie je tylko troszkę podwinąć to dokładnie robi się tak samo. Warunek jest jeden. Spodni
e muszą być wykończone tak najprościej jak się da. Jeśli maja np jakieś specjalne wykończenie (jak to się zdarza w markowych jeansach) lepiej podwinąć je innym sposobem, żeby nie straciły uroku. :) Niebawem go pokarzę.

No to bierzcie się do roboty :)

Pozdrawiam!!


3 komentarze:

  1. dobry tutorial, każdy by po tym filmiku mógł sam dokonać takiej przeróbki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł z filmikiem

    OdpowiedzUsuń