29 marca 2011

Manekin handmade.

Strasznie ciężko jest szyć na samą siebie, a wprowadzać poprawki i dopasowywać to już w ogóle... ;/ Postanowiłam spróbować zrobić sobie własnego manekina, po kosztach no i oczywiście na własne wymiary :) Okazało się to bardzo prostą sprawą :D
Sami zobaczcie...
Jedyne co potrzebowałam to:
-osobę która mnie owinie taśma
-taśmę (3 rolki każda po niecałe 4zl)
-starą koszulkę
-szmatki do wypchania manekina
i oto efekt :)))




Ja sobie jeszcze uszyłam pokrowiec taki na manekina, żeby ładniej wyglądało.


Pozdrawiam i zachęcam do zrobienia sobie takiego manekina :D Fajna zabawa a i jakie przydatne!

Ps. Mój manekin nazywa się "Kamisia" :) Dziękuje za pomoc <3

7 komentarzy:

  1. Gdzieś już to widziałam, chyba w Burdzie, nie skorzystałam z tego pomysłu, ale teraz widzę, że warto:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamisia? :D no ciekawe od czego, Kasiu! ;p
    cudny pomysł, chyba sobie takiego zrobię Oo

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:18

    Masz świetne pomysły. Może kiedyś sobie taki zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy12:09

    A czy mozna dokladna instrukcje jak takie cudo zrobic ??:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy14:34

    ja tez bym prosiła o dokladną instrukcje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś prze gigantka! ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. sama się czaję na ten przepis...
    ooo... no i widzę że zwykłą taśmą kleiłaś- nie izolacyjną, myślałam że to izolacyjna musi być bo jest sztywniejsza... ale niestety dużo droższa, efekt super,
    no to chyba sama sobie sprawię takiego pomocnika:)

    OdpowiedzUsuń